Sūdzības

Sūdzību procedūra

Atgriešana un sūdzības iesniegšana nekad nav bijusi tik vienkārša! Jums vienmēr ir iespēja 60 dienu laikā bez iemesla atteikties no pirkuma. Kā to izdarīt?

 

Standarta izmēra preces (svars līdz 30 kg, garums - līdz 60 cm)

Pencil

Aizpildiet sūdzību formu

Aizpildiet tiešsaistes sūdzību formu šeit.

Box

Rūpīgi iepakojiet atgriežamās preces

Nosūtiet preces mums. Mēs būsim priecīgi, ja jūs iepakojumā iekļausiet savu pasūtījuma numuru vai savu vārdu (vienkārši uzrakstiet to uz papīra lapas), lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk identificēt sūtījumu.

Iesaiņojiet preces tā, lai transportēšanas laikā tās netiktu sabojātas. Trauslākām precēm izmantojiet avīzes vai burbuļplēvi.

Return

Izvēlieties sev ērtāko atgriešanas veidu

Izvēlieties kādu no zemāk norādītajiem preču nosūtīšanas veidiem. Mēs paņemsim preces no jūsu mājas vai biroja bez maksas. Tāpat jūs varat tās nodot kādā no DPD pakomātiem.

Atgriešana vienmēr ir pieejama bez maksas.

Bank

Gaidiet sūdzības izskatīšanu

Jūsu sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā. Mēs darīsim visu iespējamo, lai tas notiktu pēc iespējas ātrāk. Gadījumos, kad sūdzības atrisināšana nebūs atkarīga no ražotāja, tā tiks izskatīta vienas nedēļas laikā.

Lielizmēra preces (svars - virs 30 kg, garums garākajā malā - vairāk nekā 60 cm)

Aizpildiet sūdzību formu tāpat kā standarta izmēra produktiem un pēdējā solī sazinieties ar mums, lai vienotos par nosūtīšanas veidu.

Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai vienotos par lielizmēra preču nodošanas datumu.
E-pasts: info@kulina.lv

Atgriešana/sūdzības - praktiska informācija

  • Ja pēc piegādes iepakojums vai produkti ir redzami bojāti, lūdzu, nofotografējiet tos pirms un pēc izpakošanas un nosūtiet fotogrāfijas mums uz e-pastu info@kulina.lv ne vēlāk kā 24 stundu laikā. Fotogrāfijas var pievienot arī kā pielikumu tiešsaistes sūdzību formai.
  • Ja atgriežat preces mūsu iepakojumā, lūdzu, noplēsiet sākotnējo etiķeti ar adresi vai uzlīmējiet uz tās jauno etiķeti, lai sākotnējā etiķete nebūtu redzama.
  • Atgriešanas/sūdzību procesa statusam jūs varat sekot Retino lietotnē. Ja esat aizpildījis tiešsaistes atgriešanas/sūdzības formu, jums tiks nosūtīta saite, kurā varēsiet sekot savas lietas statusam un sazināties ar klientu atbalsta dienestu e-pastā. Ja izmantojāt sūtījumam pievienoto izdrukāto atgriešanas formu, jūs saņemsiet atgriešanas/sūdzības statusa izsekošanas saiti pēc sūtījuma saņemšanas mūsu noliktavā.
  • Sūdzību izskatīsānas procedūra ir daļa no uzņēmuma noteikumiem.

Izvēlieties ērtāko atgriešanas veidu

DPD

Preču nodošana DPD kurjeram vai ievietošana DPD pakomātā

Vairāk Mazāk

Preču paņemšanu jūs varat pieteikt šeit. Ja izmantosiet kurjera pakalpojumus, kas paņems preces izvēlētajā adresē, nosūtīšanas etiķeti piegādās kurjers.

Preču paņemšanas dienā jūs saņemsiet īsziņu, kurā būs norādīts kurjera ierašanās laiks.

Jūs varat nogādāt sūtījumu arī jebkurā DPD pakomātā. Šādā gadījumā uz iepakojuma uzlīmējiet etiķeti, ko saņemsiet e-pastā pēc formas aizpildīšanas.

DPD kurjera pakalpojumi un preču nodošana pakomātā ir pieejama bez maksas.

Kulina

Citi atgriešanas veidi

VairākMazāk

Nosūtiet preces ar OMNIVA uz konkrētu adresi (sūtīšanu apmaksājat jūs):

Omniva LV (sorting center) – Packeta International
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvija

Uz iepakojuma redzamā veidā norādiet kodu 92771537.
Bez šī koda sūtījums netiks nogādāts noliktavā.
Citu uzņēmumu veiktie sūtījumi netiks apstrādāti un tiks atgriezti sūtītājam.

Nosūtiet mums piegādes izmaksu čeku uz e-pastu info@kulina.lv, un mēs jums atgriezīsim naudu par piegādi.

Atgriešana un sūdzības - tiešsaistes atgriešanas formas

Pirmajā solī, lūdzu, izvēlieties pieteikuma veidu, kuru vēlaties iesniegt. Lai to izdarītu, jums būs nepieciešams pasūtījuma numurs un e-pasta adrese, ko ievadījāt, veicot pasūtījumu.

 

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai man jāmaksā par preču atgriešanu?

Mēs nodrošinām kvalitatīvus pakalpojumus arī attiecībā uz preču atgriešanu. Ja esat izvēlējies preču paņemšanu savā adresē, izmantojot DPD kurjeru, nodošanu DPD pakomātā, citā pakomātā vai mūsu veikalā, preču atgriešana jums ir pieejama bez maksas.
Ja esat izmantojis savu kurjeru, nosūtiet mums čeka kopiju un mēs jums atlīdzināsim nosūtīšanas izmaksas.

Cik ilgi tiek izskatīta sūdzība?

Jūsu sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā pēc preču saņemšanas mūsu noliktavā.

Kā sūdzība tiek izskatīta?

Nosūtiet preces mums bez maksas, izmantojot DPD kurjera pakalpojumus, vai nogādājiet tās kādā no Packeta vai DPD pakomātiem.
Savas sūdzības statusam jūs varat sekot Retino lietotnē. Pēc pieprasījuma izveides jūs saņemsiet saiti un informāciju par procedūru.

Kā iepakot atgriežamās preces un kas jānorāda uz iepakojuma?

Nosūtiet mums atgriežamās preces, ja iespējams, oriģinālajā iepakojumā, pievienojot iepakojumā esošo izdrukāto atgriešanas formu, vai, ja jums tās nav, aizpildiet tiešsaistes formu šeit.
Iepakojiet preces tā, lai transportēšanas laikā tās netiktu sabojātas. Trauslākām precēm izmantojiet avīžu vai burbuļplēves iesaiņojumu.

Neatradāt atbildi uz savu jautājumu?
Viss par iepirkšanos KULINA