Preču atgriešanas process
Atgriešana nekad nav bijusi tik vienkārša! Jūs varat atteikties no pirkuma bez iemesla 60 dienu laikā. Kā to izdarīt?
Regulāra izmēra preces (svars līdz 30 kg un garums - līdz 60 cm)
Aizpildiet atgriešanas formu
Aizpildiet izdrukāto atgriešanas formu, kas pievienota jūsu sūtījumam vai aizpildiet tiešsaistes formu te.
Jūs varat atgriezt preces un atteikties no līguma bez iemesla 60 dienu laikā no pirkuma dienas.
Rūpīgi iepakojiet atgriežamās preces
Nosūtiet atgriežamās preces, ja iespējams, oriģinālajā iepakojumā, pievienojot tām izdrukātu atgriešanas formu. Ja jums nav izdrukātās formas, aizpildiet tiešsaistes formu te). Mēs būsim priecīgi, ja jūs iepakojumā iekļausiet savu pasūtījuma numuru vai savu vārdu (vienkārši uzrakstiet to uz papīra lapas), lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk identificēt sūtījumu.
Rūpīgi iepakojiet preces, lai transportēšanas laikā tās netiktu sabojātas. Trauslākām precēm izmantojiet avīzes vai burbuļplēvi.
Izvēlieties ērtāko atgriešanas veidu
Izvēlieties vienu no zemāk minētajiem preču atgriešanas veidiem. Preces mēs paņemsim no jūsu mājas vai biroja bez maksas vai arī jūs varat tās nodot DPD pakomātos.
Atgriešana vienmēr ir bez maksas.
Gaidiet atmaksu
Naudu par atgrieztajām precēm saņemsiet savā kontā ne vēlāk kā 14 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas mūsu noliktavā.
Lielizmēra preces (svars - virs 30 kg, garums - vairāk nekā 60 cm)
Aizpildiet atgriešanas formu tāpat kā standarta izmēra precēm un sazinieties ar mums, lai vienotos par nosūtīšanu.
Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai vienotos par lielizmēra preču nodošanas datumu.
E-pasts: info@kulina.lv
Atgriešana/sūdzības - praktiska informācija
- Ja pēc piegādes iepakojums vai produkti ir redzami bojāti, lūdzu, nofotografējiet tos pirms un pēc izpakošanas un nosūtiet fotogrāfijas mums uz e-pastu info@kulina.lv ne vēlāk kā 24 stundu laikā. Jūs varat nosūtīt fotogrāfijas arī kā pielikumu, aizpildot tiešsaistes sūdzību formu.
- Lūdzu, noplēsiet sākotnējo piegādes adreses etiķeti vai pielīmējiet jaunu tā, lai sākotnējā etiķete nebūtu redzama.
- Jūs varat izsekot savas atgriešanas/sūdzības statusu Retino lietotnē. Ja esat aizpildījis tiešsaistes atgriešanas/sūdzības formu, mēs nosūtīsim jums saiti, kurā varēsiet izsekot savas lietas statusam un nekavējoties sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu. Ja būsiet izmantojis izdrukāto atgriešanas formu, jūs saņemsiet saiti atgriešanas/sūdzības statusa izsekošanai pēc sūtījuma saņemšanas mūsu noliktavā.
- Ja esat apmaksājis pasūtījumu tiešsaistē (kredītkartes/debetkartes maksājums, bankas pārskaitījums, Google Pay, Apple Pay), summa tiks atgriezta kontā, kas saistīts ar kredītkarti/debetkarti, no kuras tika veikts maksājums. Ja maksājums tika veikts skaidrā naudā piegādes laikā vai ar standarta pārskaitījumu, līdzekļi tiks pārskaitīti kontā, kuru norādījāt atgriešanas formā. Nauda jūsu kontā tiks ieskaitīta vēlākais 14 dienu laikā no atgriezto preču saņemšanas mūsu noliktavā.
- Sūdzību procedūra ir daļa no mūsu Noteikumiem un nosacījumiem.
Izvēlieties ērtāko atgriešanas veidu
Preču paņemšanu jūs varat pieteikt tiešsaistē šeit. Ja izmantosiet kurjera pakalpojumus, kas paņems preces izvēlētajā adresē, nosūtīšanas etiķeti piegādās kurjers.
Preču paņemšanas dienā jūs saņemsiet īsziņu, kurā būs norādīts kurjera ierašanās laiks.
Jūs varat nogādāt sūtījumu arī jebkurā DPD pakomātā. Šādā gadījumā uz iepakojuma uzlīmējiet etiķeti, ko saņemsiet e-pastā pēc formas aizpildīšanas.
DPD kurjera pakalpojumi un preču nodošana pakomātā ir pieejama bez maksas.
Nosūtiet preces ar OMNIVA uz konkrētu adresi (sūtīšanu apmaksājat jūs):
Omniva LV (sorting center) – Packeta International
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvija
Uz iepakojuma redzamā vietā norādiet kodu 92771537.
Bez šī koda sūtījums netiks nogādāts noliktavā.
Citu uzņēmumu veiktie sūtījumi netiks apstrādāti un tiks atgriezti sūtītājam.
Nosūtiet mums piegādes čeku uz e-pastu info@kulina.lv, un mēs jums atgriezīsim naudu par piegādi.
Atgriešana un sūdzības - tiešsaistes atgriešanas formas
Pirmajā solī, lūdzu, izvēlieties pieteikuma veidu, kuru vēlaties atvērt. Lai to izdarītu, jums būs nepieciešams pasūtījuma numurs un e-pasta adrese, ko ievadījāt, veicot pasūtījumu.
Biežāk uzdotie jautājumi
Vai man jāmaksā par preču atgriešanu?
Mēs nodrošinām kvalitatīvus pakalpojumus, arī attiecībā uz preču atgriešanu. Ja esat izvēlējies preču paņemšanu savā adresē, izmantojot DPD kurjeru, nodošanu DPD pakomātā, citā pakomātā vai mūsu veikalā, preču atgriešana jums ir pieejama bez maksas.
Ja esat izmantojis savu kurjeru, nosūtiet mums čeka kopiju, un mēs jums atlīdzināsim nosūtīšanas izmaksas.
Kad es saņemšu naudas atmaksu par atgrieztajām precēm?
Ja maksājāt ar GoPay/Stripes (kredītkartes/debetkartes maksājums, pārskaitījums, GooglePay vai ApplePay), summa tiks atgriezta kontā, kas saistīts ar debetkarti/kredītkarti, no kuras tika veikts maksājums. Ja maksājums tika veikts ar skaidru naudu vai ar standarta bankas pārskaitījumu, līdzekļi tiks pārskaitīti kontā, ko norādījāt atgriešanas formā (drukātajā vai tiešsaistes versijā). Nauda tiks atgriezta vēlākais 14 dienu laikā no atgriezto preču saņemšanas mūsu noliktavā.
Kā iepakot atgriežamās preces un kas jānorāda uz iepakojuma?
Nosūtiet atpakaļ atgriežamās preces, ja iespējams, oriģinālajā iepakojumā, pievienojot iepakojumā esošo izdrukāto atgriešanas formu, vai, ja jums tās nav, aizpildot tiešsaistes formu šeit).
Iepakojiet preces tā, lai transportēšanas laikā tās netiktu sabojātas. Trauslākām precēm izmantojiet avīžu vai burbuļplēves iesaiņojumu.
Kā rīkoties, ja neesmu saņēmis naudu 14 dienu laikā no preču nosūtīšanas?
Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu info@kulina.lv, un mēs pārbaudīsim jūsu atmaksas statusu.
Kā rīkoties, ja esmu saņēmis citu preci vai sūtījums nav pilnīgs?
informējiet mūsu, aizpildot Retino tiešsaistes formu šeit un izvēlieties atbilstošu pieprasījuma veidu. Mēs sazināsimies ar jums, cik drīz vien iespējams, un palīdzēsim atrisināt jūsu problēmu.