Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījums
Apmaksa
Piegāde
Apmaiņa, atgriešana, sūdzības
Citi jautājumi

Kā es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, cik drīz vien iespējams e-pastu uz info@kulina.lv.
Pēc pasūtījuma nodošanas kurjeram piegādes uzņēmumi vairs neļauj mums atcelt vai mainīt pasūtījumu.
Ja vēlaties pasūtīt papildu produktus vai apmainīt produktus, mēs labprāt nosūtīsim jums preces bez maksas atsevišķā sūtījumā, tāpēc jums nebūs jāgaida sākotnējā pasūtījuma piegāde un atgriešana.
Ja esat saņēmis sūtījumu, bet jums tas vairs nav nepieciešams, jūs varat to vienkārši atgriezt bez maksas.
Papildu informācija par atgriešanas procesu pieejama te: https://www.kulina.lv/par-iepirksanos/ka-atgriezt-preces/.

Kā es varu saņemt sava pasūtījuma rēķinu?

Mēs nosūtīsim pasūtījuma elektronisko rēķinu uz jūsu e-pastu, tiklīdz nodosim sūtījumu kurjeram.

Kur es varu redzēt sava pasūtījuma statusu?

Ja esat reģistrēts lietotājs kulina.lv, informāciju par sava pasūtījuma statusu varat iegūt, pierakstoties savā kontā un ieejot sadaļā Mans konts - Mani pasūtījumi. Mēs informēsim jūs par pasūtījuma nosūtīšanu e-pastā, ko norādījāt, veicot pasūtījumu. Sūtījumu var izsekot arī piegādes uzņēmuma sistēmā — lai iegūtu sīkāku informāciju, apmeklējiet https://www.kulina.lv/kulina-2/pasutijuma-statusa-izsekosana/.

Kādas ir pieejamās apmaksas metodes?

Maksājiet tā, kā esat pieradis. Kulina ir pieejamas visas standarta apmaksas metodes. Sīkāka informācija atrodama te: https://www.kulina.lv/par-iepirksanos/apmaksas-veidi/

Vai apmaksa ir droša?

Operāciju un darījumu drošībai mēs pievēršam lielu uzmanību. Datus, ko sniedzat reģistrācijas laikā, izmanto tikai Kulina. Visi personas dati tiek uzskatīti par konfidenciāliem un tiek apstrādāti saskaņā ar “Personas datu aizsardzības akta" noteikumiem. Tiešsaistes maksājumu veikšanai mēs izmantojam modernas drošības tehnoloģijas.

Kā izmantot atlaižu kodu?

Ielieciet preces grozā. Pirmajā posmā atzīmējiet izvēles rūtiņu "Man ir atlaižu kods/dāvanu karte". Pēc tam jūs redzēsiet lauku atlaides koda ievadīšanai:
Coupon
Apstipriniet ar pogu "Add" (Pievienot). Ja norādītais atlaides kods ir derīgs, cenas tiks pārrēķinātas un tiks parādīta jūsu groza jaunā vērtība.

Vai varu vienā reizē izmantot vairākus kodus?

Vienā pasūtījumā var izmantot tikai vienu kodu. Izņēmums ir dāvanu karte - te jūs varat vienlaikus izmantot atlaides kodu un maksāt ar dāvanu karti. Lai to izdarītu, lūdzu rakstiet mums uz e-pastu: info@kulina.lv, jo viens no kodiem mums ir jāievada manuāli pēc pasūtījuma saņemšanas. Manuālās korekcijas dēļ jūs varēsiet veikt maksājumu tikai skaidrā naudā vai ar bankas pārskaitījumu, jo mēs samazināsim galīgo cenu pēc pasūtījuma nosūtīšanas.

Kā izmantot dāvanu karti?

Mēs zinām, cik grūti reizēm ir izvēlēties dāvanu (īpaši, ja cilvēkam "patiesībā neko nevajag"), tāpēc esam sagatavojuši jums īpašu dāvanu karti - ar ĪPAŠIEM NESTANDARTA lietošanas nosacījumiem. Nopietni! Plašāka informācija: https://www.kulina.lv/ka-izmantot-kulina-davanu-karti/.

Vai jūs piedāvājat bezmaksas piegādi?

Jā, ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 249 eiro, jums būs pieejama bezmaksas piegāde. Izņēmums ir lielizmēra sūtījumu piegāde uz paletes, kam bezmaksas piegāde nav pieejama.

Kādas ir piegādes izmaksas?

Piegādes izmaksas ir atkarīgas no izvēlētās piegādes metodes. Visa informācija par kurjeriem un piegādes punktiem, ieskaitot cenrādi, atrodama https://www.kulina.lv/par-iepirksanos/piegades-veidi/.

Vai pasūtītās preces var saņemt personīgi?

Jā, preces var paņemt personīgi kādā no Packeta piegādes punktiem. Filiāļu saraksts un sīkāka informācija par šo iespēju ir atrodama šeit.

Kāds ir piegādes ilgums?

Visas mūsu preces ir pieejamas. Mēs jūsu pasūtījumu nodosim kurjeram nākamajā darba dienā (veicot maksājumu ar bankas pārskaitījumu, piegādes laiks ir par 1 –2 darbdienām ilgāks). Paredzamo piegādes ilgumu redzēsiet savā grozā.

Vai par preču atgriešanu man jāmaksā pašam?

Mēs sniedzam kvalitatīvus pakalpojumus arī attiecībā uz preču atgriešanu. Ja preces atgriezīsiet, izmantojot DPD kurjeru, DPD pakomātu, atgriešana jums būs bez maksas.
Ja izmantosiet savu pārvadātāju, nosūtiet mums čeka kopiju un mēs atmaksāsim jums preču atgriešanas izmaksas.
Papildu informācija: https://www.kulina.lv/par-iepirksanos/ka-atgriezt-preces/.

Vai jūs atmaksājat arī piegādes izmaksas?

Ja jūs nosūtāt atpakaļ visu pasūtījumu, mēs atgriezīsim naudu arī par piegādi. Ja tiek atgriezti tikai daži produkti, mēs atmaksāsim tikai šo produktu cenu.

Kad es saņemšu atmaksu par atgrieztajām precēm?

Ja maksājāt ar GoPay/Stripes (kredītkartes/debetkartes maksājums, pārskaitījums, GooglePay vai ApplePay), summa tiks atgriezta kontā, kas saistīts ar debetkarti/kredītkarti, no kuras tika veikts maksājums. Ja maksājums tiek veikts ar skaidru naudu vai ar standarta bankas pārskaitījumu, līdzekļi tiek pārskaitīti kontā, kuru norādījāt atgriešanas formā (drukātajā vai tiešsaistes versijā). Naudu jūs saņemsiet vēlākais 7 dienu laikā no atgriezto preču saņemšanas mūsu noliktavā.

Cik ilgi tiek izskatītas sūdzības?

Jūsu sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā no pieteikto preču saņemšanas mūsu noliktavā.

Kā sūdzība tiks izskatīta?

Nosūtiet mums produktus bez maksas, izmantojot DPD kurjeru, vai ievietojiet tos DPD pakomātā.
Sava pieteikuma statusu jūs varat izsekot Retino lietotnē. Pēc pieprasījuma izveidošanas jūs saņemsiet detalizētu informāciju par procedūru.
Plašāka informācija: https://www.kulina.lv/par-iepirksanos/sudzibas/.

Kā jāiesaiņo produkti atgriešanai un kam jābūt iepakojumā?

Nosūtiet atgriežamos produktus, ja iespējams, oriģinālajā iepakojumā kopā ar drukāto atgriešanas formu (ja jums vairs nav drukātās versijas, aizpildiet tiešsaistes formu) ŠEIT).
Iepakojiet produktus tā, lai transportēšanas laikā tie netiktu sabojāti. Trauslākiem produktiem izmantojiet avīzi vai burbuļplēvi.

Kā rīkoties, ja neesmu saņēmis naudu 14 dienu laikā no atgriešanas?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu e-pastuz uz info@kulina.lv, un mēs nekavējoties pārbaudīsim jūsu atmaksas statusu.

Kā rīkoties, ja esmu saņēmis nepareizas preces vai sūtījums nav pilnīgs?

Informējiet mūs, aizpildot Retino tiešsaistes formu, kas pieejama ŠEIT un izvēlieties atbilstošo pieprasījuma veidu. Mēs sazināsimies ar jums, cik drīz vien iespējams, un palīdzēsim atrisināt šo problēmu.

Es nezinu, kādus nažus (katlus, pannas...) izvēlēties. Vai varat ko ieteikt?

Protams! Ja meklējat pamata virtuves piederumus (nažus, katlus, pannas, grilus...), mēs jums esam sagatavojuši labākos iepirkšanās ceļvežus: https://www.kulina.lv/iepirksanas-celvezi/. Jūs varat mums arī uzrakstīt vai piezvanīt. Mēs priecāsimies palīdzēt!

Es vēlētos Kulina iegādāties dāvanu. Vai varat ko ieteikt?

Mēs priecāsimies jums palīdzēt, turklāt esam jums sagatavojuši dažādus dāvanu ceļvežus - tie palīdzēs izvēlēties dāvanu kāzām, vīram, sievai, ēdiena vai vīna mīļotājiem.
Apskatiet mūsu dāvanu ceļvežus un mēs ticam, ka noteikti atradīsiet meklēto: https://www.kulina.lv/gift-guide/!

Vai pie jums var iegādāties dāvanu karti?

Jā, bet mūsu dāvanu kartes ir kaut kas daudz vairāk par parastām dāvanu kartēm, jo tām ir nestandarta lietošanas nosacījumi (piemēram, mēs saņēmējam atdosim pilnu dāvanu kartes vērtību, ja viņš neko neizvēlēsies, kas gan ir maz ticams). Nopietni!
Plašāka informācija: https://www.kulina.lv/davanu-kartes/.

Neatradāt atbildi uz savu jautājumu?

Rakstiet uz e-pastu: info@kulina.lv. Mēs priecāsimies palīdzēt!