Piegādes veidi

Delivery

Bezmaksas piegāde no EUR 249

Refresh

60 dienu bezmaksas atgriešana

Box

Tūlītēja pieejamība, jo visas mūsu preces ir noliktavā

Resize

Lielizmēra sūtījumu piegāde

Piegāde uz jūsu adresi

Sūtījums ir pārāk liels vai smags? Mēs nodrošināsim tā piegādi līdz jūsu durvīm uz jebkuru adresi Latvijā.

DPD

Piegāde uz adresi - DPD kurjers

Vairāk Mazāk
€8,90

Pamata informācija

  • Pasūtījums tiek piegādāts 5 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas laikā no plkst. 8.00 līdz plkst. 18.00.
  • Kad pasūtījums ir pieņemts nosūtīšanai, jūs saņemsiet e-pastu ar sūtījuma izsekošanas saiti no kurjera uzņēmuma. Jūs jebkurā laikā varat pārbaudīt sūtījuma statusu ŠEIT.
  • Piegādes dienā kurjers ar jums sazināsies, īsziņā vai e-pastā informējot par aptuveno piegādes laiku.
  • Īsziņā/e-pastā jūs saņemsiet arī saiti uz lietotni, kurā varēsiet pārsūtīt sūtījumu uz kādu no DPD pakomātiem, uz citu adresi vai mainīt piegādes datumu uz citu dienu.
  • Ar DPD klientu atbalstu var sazināties, zvanot +371 67387284 darba dienās no plkst. 8.00-18.00.

Kad kurjers piegādās manu sūtījumu?

Paredzamo piegādes datumu varat apskatīt produkta informācijā vai pirkumu grozā, noformējot pasūtījumu. Sūtījums parasti tiek piegādāts 5 darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.

Nokavējāt piegādi?

Ja kurjers jūs nesatiks un jūs ar viņu nevienosieties par vēlāku piegādi, sūtījums automātiski tiks ieplānots piegādei nākamajās 2 darba dienās. Pēc tam tas tiks atdots mums.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Piegāde uz adresi - Gebrüder Weiss

Vairāk Mazāk
Resizelielizmēra pasūtījumu piegāde
€79

Pamata informācija

  • Palešu pārvadājumi lielizmēra vai liela svara sūtījumiem, kas neatbilst paku standarta pārvadāšanas nosacījumiem.
  • Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 249€ neattiecas uz lielizmēra pasūtījumiem, kuru pārvadāšanai nepieciešamas paletes.
  • Telefonisks paziņojums pirms izsūtīšanas un paziņojums 30 minūtes pirms piegādes.
  • Vadītājs izkraus paleti pie ieejas durvīm vai uz piebraucamā ceļa. Diemžēl tā uznešana uz augstākiem stāviem neietilpst pakalpojumā.
  • Pasūtījums ir jāapmaksā avansā, skaidras naudas maksājums piegādes brīdī nav iespējams.
  • Ar Gebrüder Weiss klientu atbalsta komandu var sazināties šajā formā.

Kad kurjers piegādās manu sūtījumu?

Paredzamo piegādes datumu jūs varat apskatīt produkta informācijā vai pirkumu grozā, noformējot pasūtījumu. Sūtījums parasti tiek piegādāts 7 darba dienu laikā no pasūtījuma izdarīšanas brīža.

Personīgā saņemšana - pakomāti

Negribat vai nevarat sagaidīt, kad ieradīsies kurjers? Izvēlieties vienu no gandrīz 250 pakomātiem!

Packeta

Personīgā saņemšana - Packeta - Omniva pakomāts

Vairāk Mazāk
€7,90

Pamata informācija

  • Uz piegādes punktiem iespējams nosūtīt tikai tādus sūtījumus, kuru svars nepārsniedz 10 kg. Pakomātos pieejamais sūtījuma izmērs ir atkarīgs no tajos pieejamo nodalījumu ietilpības.
  • Sutījums veikalos tiks uzglabāts līdz pat 7 dienām (var pagarināt līdz 30 dienām, sazinoties ar klientu atbalstu) un pakomātos - līdz 3 dienām. Ja šajā laikā neizņemsiet sūtījumu, tas tiks atgriezts mūsu noliktavā.
  • Pirkumu groza posmā "Piegāde un apmaksa" jūs varat izvēlēties konkrētu saņemšanas punktu. Te arī atradīsiet informāciju, vai izvēlētajā saņemšanas punktā iespējams maksāt ar debetkarti/kredītkarti.
  • E-pastā jūs regulāri saņemsiet informāciju par jūsu sūtījuma statusu (pirmajā e-pastā saņemsiet sūtījuma izsekošanas numuru, ar kuru ŠEIT jebkurā laikā varēsiet pārbaudīt sūtījuma statusu.
  • Tiklīdz sūtījums būs pieejams saņemšanai, jums uz e-pastu un īsziņā tiks nosūtīts saņemšanas kods.
  • Piegādes vietā jūs varat uzreiz atvērt iepakojumu un, ja produkti kādu iemeslu dēļ nav piemēroti, varat tos uzreiz atgriezt.
  • Ar Packeta klientu atbalsta komandu var sazināties, rakstot uz e-pastu: info@packeta.com.

Kad kurjers piegādās manu sūtījumu?

Paredzamo piegādes datumu varat apskatīt produkta informācijā vai pirkumu grozā, noformējot pasūtījumu. Sūtījums parasti tiek piegādāts 4 darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.

Plašāka informācija

Vai es varu izsekot savu sūtījumu?

Jā. Jūs vienmēr varat izsekot sūtījuma statusu pārvadātāja mājaslapā. Kolīdz mēs nodosim jūsu sūtījumu, jūs saņemsiet tā numuru un izsekošanas saiti.

Kā rīkoties, ja sūtījums ir bojāts?

Saņemot sūtījumu no pārvadātāja, lūdzu, rūpīgi pārbaudiet piegādātās preces.
Nepieņemiet bojātu sūtījumu.
Ja iepakojums nav bojāts, bet preces ir bojātas, jums pēc iespējas ātrāk jāinformē mūsu klientu atbalsta komanda, kas priecāsies jums palīdzēt.

info@kulina.lv
darba dienās plkst. 8.00-16.00

Vēlaties atgriezt preces vai iesniegt sūdzību?

Mēs esam kvalitatīvs interneta veikals, un mūsu prioritāte ir kvalitatīvi pakalpojumi. Tas attiecas arī uz atgriešanas procedūru.
Kulina jūs varat atgriezt preces 60 dienu, nevis standarta 14 dienu laikā pēc piegādes.
Jūs varat atgriezt preces bezmaksas ar DPD kurjeru vai DPD pakomātu.

Mūsu partneri, kas rūpējas par jūsu komfortu atgriešanas vai sūdzību izskatīšanas laikā:

DPD DPD - Pickup

Plašāka informācija par bezmaksas atgriešanu pieejama ŠEIT.

Neatradāt atbildi uz savu jautājumu?
Viss par iepirkšanos KULINA